Caminada Popular de Navàs 2012

CARTELL CAMINADA 2012.cdr
Presentació
: PAS A PAS, FENT CAMÍ
Començar el trajecte. Respirar l’aire fresc d’un matí d’abril. Passejar per les nostres contrades. Recórrer el territori amb l’esplendor que li dóna la primavera. Retornar a indrets on feia temps que no hi deixàvem petjada. Conèixer racons que fins ara ens havien restat ocults. Veure fonts de les que ja no podem beure. Esperar a l’avituallament. Compartir converses

tot fent camí. Respectar l’entorn que ens ha vist créixer. Participar sense competir. Esmorzar enmig de la natura. Prendre el sol intentant només cremar calories. Fer salut. Preparar el camí des de fa més d’un quart de segle. Acabar on has començat. Aprofitar un diumenge. Caminar és fer un pas endavant. Ens hi acompanyes?

Jaume Casals Ció

TRÍPTIC XXVI CAMINADA POPULAR DE NAVÀS 2012

Descarrega la ruta pel GPS (Wikiloc)

Recorregut:
Sortirem de la Plaça de l’Ajuntament a les 8 del matí com cada any, i travessarem la variant pel pont de la Residència. Ens enfilarem per un corriol per anar prop del Mujal. Allà trobarem la pista que dur cap a la font de Gusart.

Seguirem al peu de la rasa que passa per Cassolius, i  continuarem per l’altra rasa que baixa de l’Alsina del Racó, fins la casa de la Sala, d’allà anirem fins el control de l’esmorzar, al Pla de Sant Pere per la pista que ve de la casa de l’Alsina. Després d’esmorzar continuarem per la mateixa pista fins a trobar la carretera de Sant Genís-Sant Cugat, girarem cap a la dreta i a uns cent metres a la esquerra continuarem baixant fins a trobar las marques de la Marxa Romànica, amb senyals blanques i vermelles, que les seguirem fins tornar a Navàs on ens retrobarem amb la Plaça de l’Ajuntament.